Käytännöt ja yleiset ehdot

Mimmilä Shop Oy Verkkokauppa
Y-tunnus: 3334776-4
ALV rekisteritunnus FI33347764
Taru Ketonen 
050 3520 622
www.mimmilashop.fi
taru@mimmilashop.fi

Mimmilä Shop -verkkokauppa myy itsesuunniteltuja ja omavalmisteisia tarratuotteita sekä jälleenmyy eri brändien kalenterituunaukseen suunniteltuja tuotteita. Tuotteet ovat ostajan omaan käyttöön, eikä niitä saa kopioida tai jälleenmyydä. 
 

Verkkokaupan tuotekuvien ja tarrojen grafiikoiden kopioiminen tai jäljentäminen kaikin tavoin on kielletty, ellei muuta ole mainittu (esimerkiksi digitaaliset freebiet). Tarroissa käytetyt grafiikat ovat joko itse suunniteltuja ja piirrettyjä tai kolmansien osapuolien tai palveluntarjoajien kautta hankittuja.

Mimmilä Shop noudattaa kauppaan liittyviä lakisäädöksiä sekä itse määrittelemiään muita velvoitteita. Mimmilä Shop maksaa veronsa Suomeen. Ostamalla tuet Suomalaista pienyrittäjyyttä.

TILAAMINEN

Tuotteiden tilaaminen tapahtuu Mimmilä Shop-verkkokaupassa. Tilauksessa luovutetut asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Asiakkaan yhteystietoja käytetään asiakkaan tilauksen toimittamiseen ja Mimmilä Shopin asiakasrekisteriin. Rekisteriselosteeseen voit tutustua tarkemmin tästä. Tilauksesta toimitetaan tilausvahvistus eli kuitti asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen.

Tehdessäsi tilauksen Mimmilä Shop -verkkokaupassa, sinun edellytetään lukeneen, ymmärtäneen ja sitoutuneen tällä sivulla kerrottuihin käytäntöihin ja yleisiin ehtoihin. Klikkaamalla osta-painiketta hyväksyt verkkokaupan käytännöt ja yleiset ehdot. 

TOIMITUSTAVAT JA TOIMITUSKULUT

Mimmilä Shop toimittaa tilauksia Suomeen kirjelähetyksinä, XXS- ja S-paketteina. Katso aina ajantasaiset postikuluhinnastomme tästä. Mimmilä Shop verkkokauppa pidättää oikeuden muuttaa postikulujen hintaa.

TOIMITUSAIKA JA TOIMITUSEHDOT

Verkkokauppatoimintaa harjoitetaan päätyön ohella. Tilausten käsittely on keskimäärin 3-7 arkipäivää tilauksesta. Tilausruuhkissa käsittely saattaa olla yli 10 arkipäivää. Tuotteet pyritään kuitenkin aina postittamaan mahdollisimman pian. Kun tilaus on postitettu, saat siitä tiedon sähköpostitse.

Economy kirjepostin, XXS- ja S-pakettien toimitus perille Suomen Postin toiminnan mukaisesti lähetyspäivä noin 1-14 arkipäivää (poislukien poikkeustilanteet, kuten Korona epidemia, jolloin Postin toimitusaika voi olla jopa 10-14 arkipäivää).  Seurattava kirjelähetys, XXS- ja S-paketti sisältävät seurantakoodin, joka toimitetaan asiakkaalle sähköpostitse.

Mikäli tilauksesi ei saavu 14 arkipäivän kuluessa sen lähettämisestä, ota yhteyttä sähköpostitse taru@mimmilashop.fi

LISÄTILAUKSET

Mikäli asiakas haluaa tehdä olemassa olevan tilauksen lisäksi lisätilauksen ja yhdistää tilaukset samaan toimitukseen, on asiakkaan oltava yhteydessä verkkokauppaan joko yhteydenottolomakkeella tai suoraan sähköpostitse taru@mimmilashop.fi ennen lisätilauksen tekemistä aina 24 h sisällä alkuperäisen tilauksen tekemisestä. 

Mikäli alkuperäistä tilausta ei ole vielä ehditty postittaa, on lisätilaus mahdollista yhdistää samaan toimitukseen alkuperäisen tilauksen kanssa. Tällöin verkkokauppa antaa asiakkaalle kertakäyttöisen alekoodin, jolla lisätilauksen postikulut ovat 0 €. Ole AINA lisätilausta harkitessasi yhteydessä verkkokauppaan 24h sisällä alkuperäisestä tilauksestasi!

Mikäli alkuperäinen tilaus on ehditty postittaa, ei lisätilausta voida yhdistää samaan toimitukseen.

Mimmilä Shop ei vastaa Postin toimitusvirheistä. Voit kuitenkin ottaa ongelmatilanteissa yhteyttä yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse, jolloin asia sovitaan tilannekohtaisesti. 

MAKSUTAVAT

Mimmilä Shopin maksupalvelut ovat PayPal, korttimaksu (Stripe), verkkopankkimaksut ja MobilePay (Paytrail) sekä Lasku.

Voit maksaa verkkokaupassa PayPalin lisäksi yleisimmillä maksu- tai luottokorteilla, kuten Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard-korteilla. Maksaminen tapahtuu aina suojatussa näkymässä jolloin maksaminen on aina turvallista.

Maksun saajana tiliotteella näkyy PayPal / MimmiläShop tai Korttiosto / MimmiläShop.

Valitsemalla maksutavaksi verkkopankkisi tai MobilePayn, maksun saajana tiliotteella näkyy MobilePay / Mimmilä Shop. PayTrail (verkkopankkimaksut):

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.  Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2 Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Valitsemalla maksutavaksi laskun, sähköpostiisi toimitetaan lasku tuote-, vero-, ja maksuerittelyineen kun tilauksesi on vastaanotettu manuaalisesti verkkokaupassa. Tilaus käsitellään ja postitetaan, kun laskun loppusumma näkyy suoritettuna.

Mikäli valitsit kassalla maksutavaksi laskun, etkä maksa laskua eräpäivään mennessä, siirretään lasku perintätoimiston käsiteltäväksi. 

Klikkaamalla Osta-painiketta hyväksyt verkkokaupan käytännöt ja yleiset ehdot.

Verkkokaupalla ei ole pääsyä korttitietoihin, eikä maksukorttien tietoja tallenneta.

ASIAKASPALAUTUKSET, TUOTEVIRHEET TAI TILAUKSEN PERUMINEN

Mikäli haluat tehdä tuotereklamaation tai palauttaa tuotteita, on siitä ilmoitettava ensin aina kirjallisesti 14 päivän kuluessa tuotteiden saapumisesta joko verkkokaupan yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse taru@mimmilashop.fi. Palautteen yhteydessä muista ilmoittaa yhteystietosi ja tilausnumerosi!

Tuotereklamaatio tai tuotteiden palautus tulee suorittaa viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteiden saapumisesta. Asiakas maksaa palautuskulut, ellei kyseessä ole tuotevirhe. Tarkistathan tuotteiden kunnon aina tilauksen saatuasi!

Tilauksen peruutus tulee tehdä 24 tunnin sisällä tilauksesta aina kirjallisesti joko verkkokaupan yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse taru@mimmilashop.fi. Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäisissä pakkauksissaan, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia!

Kaikki reklamaatio-, palautus-, ja peruutustilanteet tai lähetysten katoamiset käsitellään tapauskohtaisesti. 

 

Sivu päivitetty 31.1.2024